FxPro objavljuje sponzoriranje AFC lige prvaka

FxPro Financial Services Ltd (FxPro), vodeći globalni broker stranim valutama danas je objavio da je sklopio sporazum da postane službeni partner ekipnog nogometnog natjecanja u Aziji, Lige prvaka Azijske nogometne federacije (AFC), za sezonu 2011.

U sporazumu sklopljenom sa Svjetskom sportskom skupinom (WSG), ekskluzivnim marketinškim i partnerom za medije AFC, FxPro brendiranje bit će jasno prikazano na zaslonu različitih stupnjeva televizijskog prijenosa “uživo” svake od 117 utakmica AFC Lige prvaka.

AFC Liga prvaka, turnir koji se igra od ožujka do studenog svake godine, je natjecanje najbolja trideset i dva kluba iz najboljih deset liga Azije – Australije, Kine, Indonezije, Irana, Japana, Koreje, Katara, Saudijske Arabije, UAE i Uzbekistana te dvije ekipe iz Indije, Indonezije, Katara, Sirije, Tajlanda i UAE koji se kvalificiraju kroz razigravanje, za ukupan iznos od 14 milijuna američkih dolara i mjesto na FIFA-inom svjetskom prvenstvu.

Denis Sukhotin, osnivač FxPro komentirao je:

“Azija je osnovno tržište za FxPro i predani smo razvijanju snage našeg brenda u regiji putem sponzoriranja. Oduševljeni smo što smo partneri s tako uzbudljivim i popularnim turnirom koji gledaju naši klijenti i dioničari diljem regije. FxPro proširuje svoj profil u Aziji i na Bliskom Istoku tako da je odluka o potpori AFC Lige prvaka prirodan odabir za buduće ambicije poslovanja.”

Predsjednik AFC, Mohamed Bin Hammam, rekao je: 'Veliko mi je zadovoljstvo pozdraviti FxPro u azijskoj nogometnoj obitelji, kao novog partnera AFC Lige prvaka. Kako cijenimo njihovu vjeru i povjerenje, AFC daje najbolje od sebe kako bi podigao razinu profesionalnosti natjecanja i vratio bolje vrijednosti našim investitorima. Dodatno, kako natjecanje predstavlja klubove iz 13 zemalja iz Azije svake godine, sretni smo što imamo tako cijenjenog partnera, poput FxPro, koji dovodi svoje neprocjenjivo trgovanje devizama u Aziju.'

Said Ian Mathie, stariji potpredsjednik, nogomet, Asean & Australija, Svjetska sportska grupa, “FxPro predstavlja izvrstan dodatak AFC obitelji korporativnih partnera – grupe najboljih svjetskih brendova i multinacionalnih kompanija.

Oduševljeni smo što je FxPro prepoznao vrijednost povezivanja s Azijskim natjecanjem klubova prvaka koje uživa široku i rastuću gledanost u cijeloj regiji. Radujemo se radu s FxPro kako bismo osigurali da natjecanje dovede do sponzorskih ciljeva FxPro i aspiracija njihovog brenda”.

FxPro ima urede u Nici, Londonu, Madridu, Beču, Moskvi i na Cipru. Saznajte više

Za dodatne informacije, kontaktirajte:

AFC
Steve Kim — menadžera za medije & i komunikacije
Azijska nogometna federacija
Tel: +60 3 8994 3388
E-adresa: steve.kim@the-afc.com

Shyamala Velappan
Svjetska sportska grupa
Tel: +65 6826 2688
E-adresa: s.velappan@worldsportgroup.com.sg

O AFC ligi prvaka

AFC Liga prvaka je najprestižnije natjecanje nogometnih klubova u Aziji koje je reorganizirano tijekom 2009., s dramatičnim povećanjem nagrada i bonusa. Ponovno pokretanje natjecanja označilo je zoru novog razdoblja profesionalizma u azijskom nogometi, a AFC Liga prvaka ojačava stroge zahtjeve za sudjelovanje, pretvarajući sudionike i lige u komercijalne entitete i profesionalne organizacije.

Na tom natjecanju sudjeluju 32 tima iz najmanje 13 zemalja, od kojih dva moraju proći kroz razigravanje za dva mjesta u grupnoj fazi. Tijekom 2009. i 2010., Pohang Steelers (KOR) i Seongnam Ilhwa (KOR) podigli su pehar prvaka u studenom i zatim sudjelovali na svjetskom prvenstvu FIFA-e na kraju te sezone.

Pod vodstvom predsjednika, gospodina Mohammeda bin Hammama, AFC naporno radi na izgradnji kredibiliteta turnira uvođenjem strogih mjera za sudjelovanje kako bi se osiguralo da su klubovi i lige zaista profesionalni u pogledu poslovanja, administracije i tehničkih standarda.

Kako biste saznali više o AFC Ligi prvaka, posjetite www.the-afc.com.

O Svjetskoj sportskoj grupi

Sa sjedištem u Singapuru, Svjetska sportska grupa je azijska kompanija koja je vodeća u sportskom marketingu, medijima i organiziranju događaja. Kompanija je na ćelu azijskog sporta od 1992., pokrivajući gotovo 600 dana sportskih događaja i više od 5000 sati emitiranja sportskih programa godišnje, u više od 30 zemalja u regiji.

Svjetska sportska grupa je ekskluzivni marketinški partner Azijske nogometne konfederacije (AFC) i Azijske nogometne federacije (AFF). Kompanija je isto tako većinski dioničar azijskog golfa, kao organizator nekih od najvećih događaja u regiji, uključujući i Barclays Singapore Open, Australian Open i Asean Golf Tour. Uz to je i globalni marketinški i medijski partner OneAsia.
Saznajte više na www.worldsportgroup.com

Speakers
Charalambos Psimolophitis
aboutUs_teamCEO
Ilya Holeu
aboutUs_teamMarketing
Nazad na sve objave za tisak